ΑρχικήΝέαPressNewslettersΥλικόΑ-ΩΣυχνές ΕρωτήσειςΕπικοινωνία
«Μέτρα-ασπίδα» για τους online καταναλωτές (14/09/2012)

Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του πελάτη είναι το πρώτο μέλημα κάθε σοβαρού online καταστήματος, παρ’ όλα αυτά στο Διαδίκτυο υπάρχουν δεκάδες ιστοσελίδες που δημιουργήθηκαν από αετονύχηδες. Έτσι, οι e-καταναλωτές δεν θα πρέπει να εμπιστεύονται καταστήματα για τα οποία δε θα υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο κ.α.). Η αξιολόγηση του Εργαστηρίου Eltrun έδειξε ότι μια στις διαδικτυακές επιχειρήσεις δεν παρείχε τέτοιες πληροφορίες.

Την ίδια ώρα, φαίνεται ότι μόλις έξι στα δέκα e-καταστήματα έχουν δημιουργήσει ειδικό χώρο όπου γράφεται  η πολιτική της εταιρείας για το απόρρητο και τα προσωπικά δεδομένα. Αντίθετα το 61% των e-shops έχει ξεκάθαρους όρους χρήσης και εξηγεί με ακρίβεια τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας. Μεταξύ των θεμάτων που θα πρέπει να αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι η δυνατότητα ακύρωσης ή αντικατάστασης της παραγγελίας και ο τρόπος επικοινωνίας σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία.

Πηγή: εφ. Ελεύθερος Τύπος


<< επιστροφή