Μικρόπολις 2012
Το
Saferinternet.gr ήταν ανάμεσα στους 40 καταξιωμένους φορείς που συμμετείχαν στη «Μικρόπολη 2012», το μεγαλύτερο φεστιβάλ γνώσης, ψυχαγωγίας και ευαισθητοποίησης για παιδιά 2-13 ετών και τους γονείς τους. Το φεστιβάλ διοργανώθηκε για 3η συνεχή χρονιά στις 21-22 Σεπτεμβρίου 2012, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Σε ένα πρότυπο διαδραστικό πάρκο παιδείας και πολιτισμού, τα παιδιά κλήθηκαν να διευρύνουν τις γνώσεις τους σε περιβαλλοντικά, κοινωνικά, πολιτιστικά και επιστημονικά θέματα, μέσα από συναρπαστικές δράσεις και ευρηματικά προγράμματα.
Στο πλαίσιο αυτό, το
Saferinternet.gr «φιλοξενήθηκε» στη θεματική Γειτονιά της «Επικοινωνίας και Τεχνολογίας», με ειδικό περίπτερο που παρουσίαζε τα διάφορα πόστερς που δημιούργησαν μαθητές δημοτικών και γυμνασίων από όλη τη χώρα για την «
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2012». Στο περίπτερο υπήρχε ένα μεγάλο τραπέζι με φορητούς υπολογιστές, δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές των σχολείων να παίξουν
4 διαδραστικά online κουίζ-παιχνίδια για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο και να ελέγξουν τις γνώσεις τους γύρω από τους τρόπους καλής συμπεριφοράς, τα chat rooms, το κινητό και τις γενικές γνώσεις. Τα παιδιά που ολοκλήρωναν με επιτυχία τα κουίζ λάμβαναν σε έγχρωμη εκτύπωση πιστοποιητικό γνώσεων.
Επίσης τα παιδιά είχαν πρόσβαση στον online διασκεδαστικό οδηγό ασφάλειας στο Διαδίκτυο «
eSafetyKit» που δημιουργήθηκε για παιδιά ηλικίας μεταξύ 6 και 12 ετών από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης για ένα Ασφαλέστερο Διαδίκτυο Insafe. Περαιτέρω, για τα μικρότερα παιδιά υπήρχαν τυπωμένες χειροτεχνίες
«Κρυπτόλεξο», «Λαβύρινθος», «Βρες τις διαφορές».
Η προσέλευση των σχολείων ήταν αθρόα, καθώς σε δύο ημέρες το
Saferinternet.gr ενημέρωσε περίπου 200 μαθητές και περισσότερους από 15 δασκάλους δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων του Νομού Αττικής. Οι εκπαιδευτικοί είχαν επιπλέον τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τον ειδικό ιστοχώρο '
educators.saferinternet.gr', με στόχο να τους στηρίξει στη δημιουργία πολλαπλασιαστικών δράσεων αναφορικά με την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία.